[ad_1]

وابستگی ما به فناوری در طی همه گیری افزایش یافت. شرکت تجزیه و تحلیل برنامه آنی دریافت که افراد در آوریل 2020 روزانه حدود 4 ساعت و 18 دقیقه روی دستگاه های تلفن همراه می گذرانند. این 20 درصد افزایش نسبت به سال قبل است که معادل 45 دقیقه اضافی در روز بر روی صفحه نمایش است.

تحقیقات نشان می دهد که صرف وقت بیشتر در نمایشگرها – به ویژه در حال حاضر ، اساساً مشکلی ندارد. علاوه بر مزایای ارتباط با دوستان ، خانواده و همکاران ، روی آوردن به فناوری می تواند به ما در مدیریت احساسات دشوار و حتی کاهش استرس کمک کند.

با این حال ، تمام زمان حضور در صفحه نمایش برابر نیست. برخی از فعالیت های آنلاین تا حدی خطرناک است. به عنوان مثال ، گذراندن دوره های طولانی پیمایش غیرفعال از طریق شبکه های اجتماعی ، با حس حسادت و تنهایی بیشتر و خطر افسردگی بیشتر همراه است.

بنابراین ، در ماههای آینده چه کاری باید انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که رابطه ما با فناوری در زمانی که همه ما به آن بسیار اعتماد داریم ، سالم و سازنده باقی بماند؟

خیلی ساده است اگر بگوییم ما استفاده از فناوری را کاهش خواهیم داد.

پاسخ تا حدودی به تنظیمات شخصی شما بستگی دارد. شما ممکن است نوعی از افراد باشید که پس از نیم ساعت صرف کردن با تمیز کردن تابلوهای مضمون در Pinterest ، احساس آرامش و الهام می کنید – اما پیمایش بی هدف از طریق اینستاگرام برای همان زمان می تواند احساس خستگی و تحریک پذیری در شما ایجاد کند.

فرقی نمی کند شما کی باشید ، من معتقدم همه ما می توانیم از رویکرد آگاهانه تری نسبت به نحوه گذران وقت خود روی صفحه بهره مند شویم. هدف ما باید یافتن تعادل فناوری شخصی خود باشد. درک کنید که آنچه برای شما بهتر است ممکن است برای دیگران مفید نباشد.

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانیم رفتار و تفکر خود را تغییر دهیم تا در هفته ها و ماه های آینده تعادل بهتری داشته باشیم.

آگاهی خود را بسازید. وقتی نمی دانیم شکل ظاهری آنها چگونه است ، تغییر رفتار دشوار است. یک مکان خوب برای شروع این است که با استفاده از برنامه ای مانند Moment یا ابزارهای تعبیه شده در تلفن خود ، مکان هایی را که وقت خود را روی صفحه می گذرانید ثبت کنید. به یاد داشته باشید که پیگیری به تنهایی کافی نیست – شما باید این آمار را مرتباً بررسی کنید.

بررسی مهم است زیرا تحقیقات نشان می دهد ما تمایل داریم مدت زمانی را که صرف پیمایش و کشیدن می کنیم دست کم بگیریم. پیگیری به شما دیدگاهی می دهد و به شما ایده می دهد که ممکن است بخواهید چه تغییری ایجاد کنید.

من همچنین پیشنهاد می کنم هر زمان که آنلاین هستید هر چند ساعت یک بار مرتباً “بررسی خلق و خوی” انجام دهید. هنگام پیمایش ، اغلب مشخص نیست که کدام مکالمه ، برنامه یا موضوع در توییتر روحیه ما را رنگ آمیزی کرده است. با آگاهی از خود ، می توانید با عواملی که باعث ایجاد احساسات بد می شود بهتر آشنا شوید و تصمیم بگیرید که در آینده از چه فعالیت هایی اجتناب کنید یا دوباره آنها را بدست آورید.

[ad_2]

منبع: unbox-khabar.ir

ایندکسر